Τρίτη, 31 Ιανουαρίου 2017

Λουκουμαδο-τόστ - η νέα εκδοχή


Πριν από χρόνια, πριν από πολλά χρόνια για την ακρίβεια, κατά τη διάρκεια του πρώτου χρόνου ύπαρξης αυτού το Blog, σας είχα δείξει το αγαπημένο μου λουκουμαδοτόστ. Σήμερα, έχοντας μεγαλώσει, ωριμάσει και αποκτήσει περισσότερες γνώσεις αλλά και διαφορετικές διατροφικές συνήθειες θα σας παρουσιάσω την εξέλιξη του. 

Ξεκινάμε έχοντας ως βάση ότι δεν αγοράζω ποτέ ψωμί του τοστ. Δε χρειάζεται να πω περισσότερα, απλά διαβάστε προσεκτικά τα συστατικά του ή δοκιμάστε να το αφήσετε για 2-3 μήνες στο ντουλάπι της κουζίνας- δε θα πάθει το παραμικρό.

Τα τελευταία χρόνια συνήθιζα να φτιάχνω μόνη μου ψωμάκι. Στην αρχή με τη βοήθεια του αρτοπαρασκευαστή και αργότερα με τα χέρια, γιατί μου άρεσε περισσότερο το τελικό αποτέλεσμα - ειδικά στο ψήσιμο. Τώρα, με 2 μικρά παιδιά, εκ των οποίων το ένα μωρό, είναι πάρα πολύ δύσκολο. Έτσι είχα βρει τη λύση στις πίτες για σουβλάκια. Έχω πάντα στην κατάψυξη και όταν τις χρειαστώ, τις κόβω στα τέσσερα και τις βάζω στην φρυγανιέρα για ένα λεπτό. Πριν λίγες μέρες σας είχα δείξει πως χρησιμοποιώ τα μικρά πιτάκια αντί για ψωμί για burger εδώ και εδώ. Οι υπεύθυνοι της εταιρίας Elviart είδαν την πρόταση μου και είχαν την ευγενή καλοσύνη να μου αποστείλουν προϊόντα τους προς δοκιμή. Στα πράγματα που παρέλαβα και τους ευχαριστώ θερμά γι' αυτό, είχαν και αυτά τα πιτάκια - τοστ!!Δυστυχώς δεν γνώριζα την ύπαρξη τους μέχρι τώρα και έτσι ήταν τα πρώτα που δοκίμασα. Φρέσκα, αφράτα και πεντανόστιμα πιτάκια για τοστ

Υλικά:
- μέλι
- ταχίνι
- καρύδια
- κανέλα (χρησιμοποίησα Κεϋλάνης)

Εκτέλεση:
1. Βάζουμε τα πιτάκια τοστ για ενα λεπτό περίπου στη φρυγανιέρα ή στην τοστιέρα

2. Αλείφουμε με μέλι και ταχίνι

3. Πασπαλίζουμε με καρύδια και κανέλα





Σημείωση
Θα ήθελα να διευκρινίσω ότι  η παρούσα συνταγή δεν είναι διαφημιστική

Τέλος να σας υπενθυμίσω:

6 σχόλια:

  1. Πολύ ωραία ιδέα! Έχεις δίκιο με το ψωμί του τοστ!! Όσο για το βιβλίο υπέροχο!
    Την καλημέρα μου Ευγενία! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που το αποφεύγεις κ εσύ. Στενοχωριέμαι όταν βλέπω ότι τα παιδιά μεγαλώνουω με τέτοιο ψωμί...πραγματικά κρίμα!Καλή επιτυχία αν έχεις δηλώσει συμμετοχή στη διαγωνισμό

      Διαγραφή
  2. Πράγματι ωραία πρόταση, Ευαγγελία! Κι εγώ ζυμώνω τα τελευταία 10 χρόνια και δε συγκρίνεται με τίποτα! Εχω δοκιμάσει και ψωμί τοστ, αλλά ομολογώ δεν το φτιάχνω συχνά. Σίγουρα οι πίτες βοηθάνε πολύ!!! Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σιγουρα το σπιτικό ψωμί ειναι η καλύτερη επιλογή. Μπραααβο σου που ζυμώνεις. Εμενα μου έδωσαν προζύμι κ ανυπομονω να το δοκιμάσω

      Διαγραφή
  3. Τι ωραία ιδέα! Για μικρά και μεγάλα παιδάκια. Πολύ θα ήθελα κι εγώ ένα, χιχι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. είναι νόστιμο, γρήγορο, υγιεινό και κυρίως χορταστικό!!!

      Διαγραφή