Τρίτη 5 Μαΐου 2015

Μπάμιες κοκκινιστές με λαχανικά στο φούρνο

Σήμερα έφτιαξα τις τελευταίες μπάμιες που είχα στον καταψύκτη. Το καλοκαίρι που είναι η εποχή τους, αγοράζω από τη λαϊκή, τις καθαρίζω προσεκτικά και τις βάζω στην κατάψυξη.  Έτσι, με αυτόν τρόπο,  έχω «φρέσκιες» μπάμιες όλο το χρόνο (σχεδόν) και δεν έχω αμφιβολία για την προέλευση και την μέθοδο καλλιέργειας τους.




Ο λόγος που αποφάσισα να μοιραστώ μαζί σας τη συνταγή μου, είναι γιατί στο άκουσμα και μόνο, οι περισσότεροι (αυτοί που γνωρίζω εγώ τουλάχιστον), ξινίζουν τα μούτρα τους, λένε μπλιαχ και αναφέρονται στα «σάλια που βγάζουν. Το καταλαβαίνω, σαν θέαμα ούτε εμένα μου αρέσει, πόσο μάλλον στη γεύση. Θέλω όμως να σας βεβαιώσω, ότι, αν αποφασίσετε να ακολουθήσετε τον τρόπο που σας προτείνω σήμερα, υπάρχουν πολλές πιθανότητες να αλλάξετε γνώμη. Από τις φωτογραφίες πάντως μπορείτε να δείτε ότι δεν υπάρχουν «σάλια».

Υλικά:

- 1 κιλό μπάμιες

- 5 κρεμμύδια

- 4 σκελίδες σκόρδο

- 4-5 πιπερές Φλωρίνης

- 2-3 πατάτες

- Χυμό ντομάτας 500 γρ

- Ελαιόλαδο


Εκτέλεση:

1. Προθερμαίνουμε το φούρνο στους 200 βαθμούς


2. Τοποθετούμε τις μπάμιες σε ένα μεγάλο ταψί. Ξεκινάμε να κόψουμε τα λαχανικά. Καθαρίζουμε και ψιλοκόβουμε τα κρεμμύδια σε μικρά καρέ. Καθαρίζουμε τα σκόρδα και τα ψιλοκόβουμε. Καθαρίζουμε τις πιπεριές και τις κόβουμε σε μέτρια καρέ. Τοποθετούμε τα λαχανικά πάνω από τις μπάμιες και ανακατεύουμε καλά.


 

3. Καθαρίζουμε τις πατάτες και τις κόβουμε σε σχετικά μικρά κομμάτια. Τις τοποθετούμε και αυτές στο ταψί



4. Ρίχνουμε τον χυμό ντομάτας, αλατίζουμε καλά και ρίχνουμε το λαδάκι μας να πάει παντού




5. Ανακατεύουμε με μια ξύλινη σπάτουλα πολύ καλά και ψήνουμε στους 200 για μια ώρα. Προσοχή: ΔΕΝ ΤΟΠΟΘΕΤΟΥΜΕ ΝΕΡΟ.


Θα χρειαστεί να ανακατέψουμε το φαγητό μας 4-5 φορές όσο θα ψήνεται




Τέλος να σας υπενθυμίσω:

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου