Τετάρτη 2 Αυγούστου 2017

Vegan Sour Cream από κάσιους



Έχω την εντύπωση ότι οι Έλληνες δεν είμαστε αρκετά εξοικειωμένοι με την Sour Cream.  Αν όντως ισχύει αυτό είναι πραγματικά λυπηρό μιας και πραγματικά έχει φίνα και ντελικάτη γεύση. Αυτή που σας προτείνω σήμερα είναι χωρίς γαλακτοκομικά μιας και όπως σας έχω ξαναπεί, τα αποφεύγω, γιατί αποδεδειγμένα μου δημιουργούν ακμή. Μπορείτε να τη δοκιμάσετε και εσείς αν θέλετε μια δροσερή σος, χωρίς τρανς λιπαρά αλλά πλούσια σε σίδηρο,  ψευδάργυρο και μαγνήσιο

Υλικά:
- 300 γρ κάσιους (ανάλατα και άψητα)
- 200 γρ νερό 
- 2 κ.σ νερό από τουρσί, κάπαρη, αγγουράκι (ότι έχουμε στο ψυγείο)
- 2 σκελίδες σκόρδο
- 7 γρ αλάτι (χρησιμοποίησα θαλασσινό)
- 1/2 κ. γ λευκό πιπέρι
- 20 γρ ελαιόλαδο
- 40 γρ μηλόξυδο
- χυμό από ένα λεμόνι

Εκτέλεση:
1. Μουλιάζουμε τα κάσιους για 8 ώρες

2. Αφού τα έχουμε μουλιάσει, τα σουρώνουμε και τα τοποθετούμε στο μπλέντερ μαζί με λίγο νερό. Χτυπάμε μέχρι να γίνει μια σφικτή πάστα. Θέλουμε να λιώσουν εντελώς 

3. Προσθέτουμε τα υπόλοιπα υλικά και χτυπάμε. Δοκιμάζουμε και προσθέτουμε  ότι θέλουμε σύμφωνα με το γούστο μας

Μπορείτε να τη χρησιμοποιήσετε σε σαλάτες και ως ντιπ. Φτιάξτε τη, και τις επόμενες μέρες θα σας δείξω συνταγές όπου θα μπορείτε να τη χρησιμοποιήσετε. 


Για να δείτε και άλλα ντιπ πατήστε εδώ
Τέλος να σας υπενθυμίσω:
  • Αν θέλετε να μην χάνετε τις νέες συνταγές, παρακαλώ κάντε like στην επίσημη σελίδα του blog στο Facebook
  • Αν σας άρεσε η συνταγή, κοινοποιήστε τη στους φίλους σας στο facebook
  • Το φτιάξατε και σας άρεσε? Περιμένω να μου στείλετε τις δικές σαςφωτογραφίες καθώς και το πως σας φάνηκε!

4 σχόλια:

  1. Πρέπει να είναι εξαιρετική!Σε ευχαριστούμε Ευαγγελία^^

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ.Ναι, εμένα μου αρέσει πολύ και την έχω χρησιμοποιήσει σε πολλές και διαφορετικές συνταγές μέχρι τώρα

      Διαγραφή
  2. Φαίνεται πολύ ωραία! Με υλικά που όλοι έχουμε στο σπίτι. Σίγουρα θα τη φτιάξω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι όντως πολύ νόστιμη, υγιεινή και μπορείς να την φτιάξεις σε 3 λεπτά!

      Διαγραφή