Σάββατο 6 Φεβρουαρίου 2010

Κλασικά ρεβύθια σούπα




Συστατικά:
- 250γρ ρεβίθια
- 3 κ.σ ελαιόλαδο
- 1 κ.σ κορν φλάουρ
- 4 κ.σ κρασί λευκο
- αλάτι, πιπέρι
- 2 λεμόνια

Εκτέλεση:
1. Αποβραδίς αφήνουμε τα ρεβίθια να μουλιάσουν σε μπόλικο αλατισμένο νερό

2. Ξεπλένουμε τα ρεβίθια καλά καλά και τα τοποθετούμε σε μια κατσαρόλα με αρκετούτσικο κρύο νερό. Βράζουμε μέχρι να μαλακώσουν περίπου 45 λεπτά δηλαδή. Προσέχουμε και τα ξαφρίζουμε συνέχεια για να αποφύγουμε...τις συνέπειες. Προσθέτουμε νερό όποτε χρειάζεται

3. Μετά από μισή ωρίτσα, ρίχνουμε αλάτι, πιπέρι και το χυμό των λεμονιών

4. Μετά από 10 λεπτά, διαλύουμε το κορν φλάουρ με το κρασί και το ρίχνουμε στα ρεβίθια

5. Όταν θα έχει περάσει αρκετή ώρα από τη στιγμή που ξεκίνησαν τα βράζουν, δοκιμάζουμε και προσθέτουμε αλάτι και πιπέρι αν χρειάζεται, ρίχνουμε 3 κουταλιές της σούπας ελαιόλαδο και σερβίρουμε

Καλή Όρεξη!!!

10 σχόλια:

  1. καλησπερα και καλως σε βρισκω...απο τα οσπρια τα ρεβυθια ειναι τα αγαπημενα μου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Κ μένα μου αρέσουν πολύ τα ρεβίθια. Καλώε σε βρήκα κ εγώ. Ελπίζω να τα λέμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αχ πολύ μου αρέσουν και έχω να τα φάω καιρο! Μόλις έκανα παραγγελία στη μαμα μου που τα φτιάχνει τέλεια! Θα της δώσω την συνταγή σου να τα δοκιμάσουμε!
    Να έχεις ένα όμορφο Σαβ/κο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Χαίρομαι πολύ. Ελπίζω να σας αρέσουν κ με τη δική μου συνταγή. Κάθε πρόταση είναι ευπρόσδεκτη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Στην εκτέλεση αναφέρεται "ξύδι", αλλά όχι κρασί.
    Στα υλικά αναφέρεται κρασί, αλλά όχι ξύδι.

    Τι είναι το σωστό;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Tomcut έχεις δίκιο, ευχαριστώ πολύ για τη παρατήρηση!Το διορθώνω αμέσως

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Τώρα φτιάχνω ρεβύθια αφού σας διαβάζω!!Για να δω αν θα μου βγούν τέλεια...Ειδαλιώς ειδοποιώ το πρώτον Βοηθειών..χιχιχιχι:-)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Τελικά είμαι ζωντανός!!Τέλεια έγιναν..Σας ευχαριστώ πολύ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. matthaios o Krhs, ευχαριστώ πολύ για τα σχόλια σας! Ελπίζω να βρείτε και άλλες ενδιαφέρουσες συνταγές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή