Πέμπτη 17 Αυγούστου 2017

Αποξηραμένο, πικάντικο καλαμπόκι



Έχετε δοκιμάσει αυτά τα πεντανόστιμα, πικάντικα καλαμπόκια που πουλάνε στα μαγαζιά με ξηρούς καρπούς; Εμένα είναι τα αγαπημένα μου και δυστυχώς αρέσουν πολύ και στη Σοφία. Ξέροντας όμως πόσο επιβαρυμένα είναι με τρανς λιπαρά, συντηρητικά καθώς και από που έχουν περάσει μέχρι να φτάσουν στο μπολάκι μου, ήταν θέμα χρόνου να φτιάξω τα δικά μου.  Σημερα λοιπόν θα σας δείξω, πως μπορείτε να φτιάξετε τα δικά σας από Ελληνικόμη μεταλλαγμένο καλαμπόκι πάντα εποχής, χωρίς φοινικέλαιοσυντηρητικάθειώδη κλπ...εύκολαγρήγορα και απλά




Υλικά:
- 3 φρέσκα καλαμπόκια (χρησιμοποίησα Ελληνικά και βιολογικά)
- 3 κ.σ ελαιόλαδο
- 1/2 κ.γ αλάτι (χρησιμοποίησα θαλασσινό)
- 2 κ.σ υγρό καπνό
- 1 κ.σ πάπρικα γλυκιά
- 1 κ.γ τσίλι προαιρετικά

Εκτέλεση:
1. Καθαρίζουμε τα καλαμπόκια και τα τοποθετούμε σε ένα βαθύ μπολ. Όπως βλέπετε για ευκολία χρησιμοποίησα το ειδικό εργαλείο, το οποίο έχω αγοράσει από το ebay. Λογικά υπάρχει και εδώ


2. Προσθέτουμε τα υπόλοιπα υλικά και ανακατεύουμε


3. Τοποθετούμε στον αποξηραντή. Τα καλαμπόκια είναι αρκετά μικρά και περνάνε από τις τρύπες που έχουν τα σκαράκια του αποξηραντή. Μη σας ανησυχεί αυτό, όταν θα είναι έτοιμα θα τον καθαρίσετε. 

 

Επέλεξα να τα αποξηράνω στους 70 βαθμούς, από τις 12 το βράδυ μέχρι τις 6.30 το πρωί, ώστε να κάνω και χρήση του μειωμένου τιμολογίου της ΔΕΗ.

Tips:
- Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε κατεψυγμένο καλαμπόκι. Απλά θα χρειαστεί να το αφήσετε να ξεπαγώσει εντελώς

- Και κονσέρβα μπορείτε να χρησιμοποιήσετε αλλά αν με ρωτάτε, δεν το προτείνω. Οι κονσέρβες έχουν ζάχαρη, αλάτι, οι αλουμινένιες συσκευασίες έχουν καρκινογόνο επίδραση στον οργανισμό, περιέχουν καλαμπόκι εισαγωγής και είναι 1000% μεταλλαγμένο


- Για να δείτε και άλλες συνταγές με τη χρήση του αποξηραντή (πατήστε εδώ)





Τέλος να σας υπενθυμίσω:

  • Αν θέλετε να μην χάνετε τις νέες συνταγές, παρακαλώ κάντε like στην επίσημη σελίδα του blog στο Facebook
  • Αν σας άρεσε η συνταγή, κοινοποιήστε τη στους φίλους σας στο facebook
  • Το φτιάξατε και σας άρεσε? Περιμένω να μου στείλετε τις δικές σας φωτογραφίες καθώς και το πως σας φάνηκε!

7 σχόλια:

  1. Πωπω! Είναι από τους αγαπημένους μου ξηρούς καρπούς και πάντα αναρωτιόμουν πως φτιάχνονται! Σε ευχαριστούμε πολύ για τη συνταγή σίγουρα θα το φτιάξω σύντομα!!
    https://greekgirlslife.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αλήθεια; Και μένα. Μου αρέσουν πολυ οι πικάντικες γεύσεις κ έτσι είναι τα αγαπημένα μου. Χαίρομαι που σου φάνηκε χρήσιμη η συνταγη.

      Διαγραφή
  2. Αχ, Ευαγγελία μου, κι εμένα μου αρέσει το καλαμπόκι σε όλες του τις μορφές φαντάζομαι! Ωραιότατη και πρωτότυπη και η σημερινή σου πρόταση. Πάντα μας εκπλήσσεις!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αχ κι εγώ λατρεύω το καλαμπόκι κι αυτός ο ξηρός καρπός του εμπορίου πάντα με ανησυχεί για το τι περιέχει! Πρώτη φορά όμως ακούω για τον υγρό καπνό. Από βιολογικά καταστήματα τον προμηθεύεσαι; Έχεις ψάξει περί τίνος πρόκειται; Με ένα πρόχειρο γκουγκλάρισμα έπεσα πάνω σ' αυτό το άρθρο για το μπέικον που μεταξύ άλλων αναφέρει το εξής: "Ο υγρός καπνός είναι ένα χημικό που προτιμάται από από τις μεγάλες βιομηχανίες τροφίμων, παράγεται από την έγχυση κάρβουνου και στάχτης σε νερό, το οποίο μετά συμπυκνώνεται στο καφετί υγρό που βλέπετε στο video. Μελετάται από τις ευρωπαϊκές αρχές υγιεινής τροφίμων σχετικά με την ασφάλεια του ως ενισχυτικό γεύσης, γιατί υπάρχουν ενδείξεις καρκινογένεσης, κυτταροτοξικότητας και γονοτοξικότητας. Υπάρχει μια έρευνα που ισχυρίζεται πως αυτή η χημική ουσία είναι πιο καρκινογόνος και από τον καπνό του τσιγάρου." https://oliviart-gr.blogspot.gr/2013/01/bacon.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ναι, το έχω διαβάσει και εγώ αυτό το άρθρο αλλά και άλλα αντίστοιχα από ξένα site. Δεν αμφιβάλλω για την εγκυρότητα του, είμαι σίγουρη ότι δεν είναι κάτι καλό και γι αυτό το λόγο το χρησιμοποιώ σε εξαιρετικά σπάνιες περιπτώσεις. Αντίστοιχα όμως θα πρέπει να προσέχουμε όλα τα καπνιστά προϊόντα...σε μαγαζιά με βιολογικά προιόντα το πουλάνε αλλά και σε μεγάλα σούπερ -μάρκετ. το καλαμπόκι πάντως μπορείς να το κάνεις και χωρίς τον υγρό καπνό

      Διαγραφή
    2. Χαίρομαι που είσαι ήδη ενήμερη!

      Διαγραφή
  4. Βέβαια δεν αναφέρει πηγές για τις έρευνες που αναφέρει και δεν ξέρω πόσο έγκυρη πληροφορία είναι, όμως όφειλα να σε ενημερώσω! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή