Παρασκευή 17 Φεβρουαρίου 2017

Πίτσα λαχανικών με χούμους και νηστίσιμο τυρί




Καταρχάς θα ήθελα να διευκρινίσω ότι  η παρούσα συνταγή δεν είναι διαφημιστική. Καταθέτω απλά την άποψη μου  χωρίς να υπάρχει ανταποδοτική σχέση. 

Πριν από λίγες μέρες επικοινώνησαν μαζί μου από την εταιρεία Viotros και μου ζήτησαν να δοκιμάσω το νέο τους προϊόν, το νηστίσιμο τυρί Viofast. Στην αρχή, ενώ χάρηκα, δε θα σας κρύψω ότι ήμουν επιφυλακτική. Ενώ είχα δει κατά καιρούς κάποια από τα προϊόντα τους στα ψυγεία των καταστημάτων με βιολογικά προϊόντα που ψωνίζω, εντούτοις, ήμουν αρνητικά προϊδεασμένη ότι δε θα μου αρέσουν, και έτσι δεν είχα δοκιμάσει ποτέ κάποιο από αυτά. Άλλωστε, τι γεύση μπορεί να είναι ένα τυρί χωρίς γάλα, σκεφτόμουν? Γι αυτό το λόγο κιόλας, τους διευκρίνισα, ότι βασική προϋπόθεση για να προχωρήσω στην κριτική του προϊόντος, θα ήταν να μου αρέσει πραγματικά. Φυσικά το δέχθηκαν και έτσι παρέλαβα τα προϊόντα. 

Όταν άνοιξα το κουτί, διαπίστωσα ότι υπήρχε μια συσκευασία με ένα ολόκληρο κομμάτι τυρί και μια άλλη με φέτες για τοστ. Η πρώτη μου σκέψη ήταν να το χρησιμοποιήσω σε πίτσα, έτσι και έκανα. 



Η πρώτη ευχάριστη έκπληξη ήρθε όταν άνοιξα τη συσκευασία. Αναδύθηκε μια υπέροχη μυρωδιά, που θύμιζε έντονα στην πλούσια γεύση των κλασικών τυριών που όλοι έχουμε συνηθίσει να τρώμε. Επέλεξα να χρησιμοποιήσω το ολόκληρο κομμάτι τυρί και όχι τις φέτες για τοστ. Η υφή του ήταν και αυτή σαν των κλασικών κίτρινων τυριών κάτι που το καθιστά αρκετά εύχρηστο. Είναι δηλαδή  αρκετά μαλακό χωρίς όμως να δημιουργεί κάποιο πρόβλημα στην χρήση του. Το έτριψα με τον τρίφτη και το έβαλα πάνω από το χούμους με πιπεριές Φλωρίνης που θυμίζει τυροκαυτερή. Πρόσθεσα και τα λαχανικά και έβαλα τις πίτσες στο φούρνο.  

Όση ώρα ψηνόταν η πίτσα έκοψα ένα μικρό κομματάκι τυρί για να το δοκιμάσω. Εκεί να δείτε τι έκπληξη με περίμενε...Πραγματικά υπέροχη, πλούσια γεύση και μυρωδιά. Μου άρεσε τόσο που άρχισα να κόβω κομματάκια και να τρώω. Ο μοναδικός λόγος που σταμάτησα ήταν γιατί ήθελα να χρησιμοποιήσω το τυρί στη φωτογράφιση!  Μετά από λίγα λεπτά που ήταν έτοιμη η πίτσα και δοκίμασα, τρελάθηκα. Πραγματικά όμως. Από τις πιο εύγευστες και χορταστικές πίτσες που έχω φάει ποτέ. Βέβαια, τα εύσημα δεν πάνε μόνο στο νηστίσιμο τυρί αλλά στον συνδυασμό όλων των υλικών. Δεν είναι ότι έβαλα ότι είχα και ότι βγει. Προτίμησα να χρησιμοποιήσω το χούμους με πιπεριές Φλωρίνης που θυμίζει τυροκαυτερή σε σχέση με την κλασική σάλτσα ντομάτας γιατί ήθελα ακόμη πιο πλούσια και έντονη γεύσηΕπέλεξα να κόψω τα λαχανικά με το μαντολίνο ώστε να μπορούν να ψηθούν γρήγορα και να διατηρήσουν όσο περισσότερο γίνεται τις βιταμίνες τους αλλά και τη γεύση τους. Και βέβαια το σκορδόλαδο, η τελευταία πινελιά  που δίνει την πικάντικη γεύση και το απογειώνει

Θεωρώ ότι είναι ιδανικό όχι μόνο για περιόδους νηστείας ή για ανθρώπους με δυσανεξία στη λακτόζη ή που συνειδητά επιλέγουν να απέχουν από γαλακτοκομικά προϊόντα, αλλά άνετα θα μπορούσε οποιοσδήποτε να το εντάξει στην καθημερινή του διατροφή

Υλικά:
- πίτες για σουβλάκια ολικής
- αποξηραμένο βασιλικό
- μανιτάρια λευκά κομμένα με μαντολίνο
- κρεμμύδι ξερό κομμένο με μαντολίνο
- πορτοκαλί πιπεριά


Εκτέλεση:
1. Προθερμαίνουμε το φούρνο μας στους 200. Είτε στρώνουμε αντικολλητικό χαρτί ψησίματος στη λαμαρίνα του φούρνου, είτε χρησιμοποιούμε ταψί πίτσας

2. Αλοίφουμε με χούμους την πίτα για σουβλάκια. Βάζουμε αποξηραμένο βασιλικό. Συνεχίσουμε με το νηστήσιμο τυρί, τα λαχανικά και τέλος με λίγο σκορδόλαδο το οποίο πραγματικά δίνει εξαιρετική γεύση 

3. Ψήνουμε για 10 λεπτά το πολύ και σερβίρουμε αμέσως



Για να δείτε και άλλες συνταγές για πίτσα (πατήστε εδώ)

Τέλος να σας υπενθυμίσω:

8 σχόλια:

  1. Αυτές οι πίτες για σουβλάκια είναι μεγάλη σωτηρία. Έχεις πίτσες στη στιγμή και όχι μόνο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κ εμενα με χουν βολέψει πολυ. Εχω παντα στην κατάψυξη για πάσα χρηση

      Διαγραφή
  2. Θα πρέπει να το δοκιμάσω αυτό το τυρί! Η μαμά μου νηστεύει και όταν της φτιάχνω νηστίσισμη πίτσα το τυρί που έχει είναι χάλια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν εχω δοκιμάσει αλλο κ δεν μπορω να συγκρίνω. Το συγκεκριμένο πάντως με κάλυψε κ με το παραπάνω.μακαρι να βρείτε εν άρθρα κι να αρεσει στη μαμα σου

      Διαγραφή
  3. Η αλήθεια είναι οτι δεν έχω δοκιμάσει ποτέ τέτοια τυριά. Ουτε σε περίοδο νηστείας. Είναι όμως όπως λες καλή πρόταση μιας και το δοκίμασες κι έχεις άποψη.
    Η πίτσα πολύ ωραία. Κι εγώ τώρα τελευταία χρησιμοποιω τις πίτες για σουβλάκια (και μόλις τώρα έφτιαξα ;) )

    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κ εγώ δεν είχα δοκιμάσει μέχρι τώρα και όντως μου άρεσε πολύ. χαχα, πίτσα έφτιαξες και εσύ?

      Διαγραφή
  4. Όταν υπάρχουν παιδιά σ' ένα σπιτικό, οι πίτες για σουβλάκια, είναι απαραίτητο υλικό στην κουζίνα :-))) Ευγγελία μου. Οι συγκεκριμένες πιτσούλες φαίνονται πολύ ωραίες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δε θα μπορούσα να συμφωνώ περισσότερο. Γρήγορη και υγιεινή λύση. Εγώ για ευκολία τις ψήνω στη φρυγανιέρα κατευθείαν από την κατάψυξη

      Διαγραφή