Παρασκευή 31 Μαρτίου 2017

Νηστίσιμα τραγανά μπισκότα "βουτύρου" καρύδας



Τέλεια, πεντανόστιμα, πανεύκολα, τραγανά μπισκότα. Η ιδανική βάση για να δημιουργήσετε. Προσθέστε ότι σας αρέσει. Σταγόνες σοκολάτας, ξύσμα λεμονιού ή πορτοκαλιού, τρούφα, καρύδα, μαρμελάδα, μερέντα..πραγματικά ότι και να τους βάλετε, τους πηγαίνει πολύ. Εγώ επέλεξα να προσθέσω λίγο ξύσμα λεμονιού. Τόσο ώστε να υπάρχει μια φρεσκάδα και όχι να γίνουν μπισκότα λεμονιού


Επίσης, φρόντισα ώστε να μην χρειάζεται μίξερ.  Ποιος θέλει, ή έχει χρόνο να πλένει ένα σωρό σκεύη? 

Μπορείτε να τα φτιάξετε με τα παιδιά σας και να περάσετε ποιοτικό χρόνο μαζί τους! 

Υλικά για 30 -32 μπισκότα:
- 150 γρ λάδι καρύδας (χρησιμοποιήστε άοσμο εάν σας ενοχλεί η μυρωδιά)
- 120 γρ ζάχαρη (χρησιμοποίησα καρύδας)
- 1 κ.γ φυσική βανίλια 
- μια τσιμπιά αλάτι (χρησιμοποίησα θαλασσινό)
- 320 γρ αλεύρι Ζέας
- 100 γρ αλεύρι βρώμης (βρώμη αλεσμένη στο μπλέντερ)
- 100 γρ νερό ή γάλα καρύδας
- 12 γρ baking podwer (1 κ.γ)
- προαιρετικά 1 γρ ξύσμα από λεμόνια (2 μέτρια)

Εκτέλεση:
1. Ζεσταίνουμε το λάδι καρύδας, όχι να κάψει, απλά να λιώσει και το τοποθετούμε σε ένα μπολ

2. Προσθέτουμε τη ζάχαρη και ανακατεύουμε με ένα πιρούνι μέχρι να λιώσει

3. Προθερμαίνουμε το φούρνο μας στους 170 σε αέρα

4. Προσθέτουμε τα υπόλοιπα υλικά και ανακατεύουμε με ένα πιρούνι. Θα έχουμε μια τριφτή ζύμη. Δοκιμάζουμε και προσθέτουμε και άλλη βανίλια ή ξύσμα. 


5. Πλάθουμε σε μπαλάκια (χρησιμοποίησα το scoop του παγωτού, ώστε να έχω ίδιο μέγεθος και να ψηθούν ομοιόμορφα), τα τοποθετούμε στη λαδόκολλα και τα πατάμε ώστε να γίνουν επίπεδα

6. Ψήνουμε στους 170 σε αέρα για 13-15 λεπτά



  • Η Αναστασία έφτιαξε τα μπισκότα


  • Η Κατερίνα έφτιαξε τα μπισκότα και είπε "Έφτιαξα τα Νηστίσιμα τραγανά μπισκότα "βουτύρου" καρύδας. Πολύ Εύκολα, Νόστιμα, θρεπτικά και υγιεινά! Ότι πρέπει για να συνοδέψουν το ζεστό τσάι μας!"
  • Η Γεωργία έφτιαξε τα μπισκότα και είπε "Μπισκότα βουτύρου Καρύδας από εμένα τα πρωτα Άρεσαν τόσο πολύ στα ανιψιά μου και την αδερφή μου που τα φτιάξαμε σήμερα παρέα...Συγκεκριμένα η αδερφή μου είπε:Ευχαριστώ Ευαγγελία για την ιδέα...Μου άνοιξες νέους ορίζοντες!!!"

  • Η Κυριακή έφτιαξε τα μπισκότα και είπε "Τέλεια. Έβαλα σταγόνες κουβερτούρας, ινδοκάρυδο και παρέλειψα το λεμόνι. Μέχρι αύριο δε θα έχει μείνει τπτ"

Τέλος να σας υπενθυμίσω:

2 σχόλια:

  1. Λατρεύω τα μπισκότα και αυτά φαίνονται μοναδικά!!
    Ευαγγελία επειδή πειραματίζομαι με αυτά τα υλικά και κάνω κατά καιρούς μπισκότα αυτή η συνταγή φαίνεται πολύ πετυχημένη!
    Καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Μάχη μου. Έχει μεγάλη εμπειρία στη μαγειρική και σε εκτιμώ απεριόριστα. Αν τύχει να δοκιμάσεις τα μπισκότα μου, θα χαρω πολύ να μου πεις εντυπωσεις

      Διαγραφή