Παρασκευή 7 Απριλίου 2017

Τελικά πόσο αποτελεσματικό είναι το λάδι καρύδας ως ντεμακιγιάζ προσώπου?


Τα τελευταία χρόνια, ολοένα και περισσότεροι αναφέρονται στο λάδι καρύδας και τις πολλαπλές του ιδιότητες. Πέρα όμως από τη μαγειρικήμπορούμε να το χρησιμοποιήσουμε και με αναρίθμητους άλλους τρόπους. Σήμερα θα εξετάσουμε πόσο αποτελεσματικό είναι ως ντεμακιγιάζ προσώπου


Καταρχάς θα πρέπει να πω ότι το λάδι καρύδας έχει αντιφλεγμονώδεις, αντιμικροβιακές και αντιμυκητιακές ιδιότητες. Αυτό που με προβλημάτισε όμως είναι το γεγονός ότι δεν ανήκει στα μη-φαγεσωρογόνα λάδια και επειδή έχω ακνεϊκό δέρμα, δεν θα ήθελα με τίποτα να το επιβαρύνω, ειδικά τώρα που διανύω μια ιδιαίτερα δύσκολη και απαιτητική περίοδο και έχω βγάλει αρκετά σπυράκια. 


Το λάδι καρύδας που χρησιμοποίησα είναι βιολογικόάθερμο και έχει προκύψει από ψυχρή έκθλιψη.  

Επέλεξα να το τεστάρω μια μέρα που είχα ιδιαίτερα βαρύ μακιγιάζ λόγω ενός επαγγελματικού ραντεβού. Είχα δηλαδή make-up (ιδιαίτερα βαρύ και καλυπτικό), πούδρα και όλα τα υπόλοιπα. Μακιγιάζ δηλαδή που δεν βγαίνει εύκολα με τα κοινά ντεμακιγιάζ του εμπορίου.  

Χρησιμοποίησα ένα κουταλάκι του γλυκού για να βγάλω την ποσότητα που χρειαζόμουν από το βάζο.  Έβαλα λίγη ποσότητα  στα χέρια, το πάτησα με τα δάχτυλα μου μου και αυτό σχεδόν αμέσως έλιωσε. Τότε ήταν που άρχισα να κάνω κυκλικές κινήσεις στο πρόσωπο μου, πρώτα στα μάγουλα και μετά στο υπόλοιπο πρόσωπο εκτός από τα μάτια. Σκούπισα τα χέρια μου και το πρόσωπο μου με pads από βαμβάκι, πήρα και άλλο λάδι και συνέχισα στα μάτια

Σας διαβεβαιώ ότι ξεφορτώθηκα το βαρύ μακιγιάζ με μια κίνηση. Πολύ εύκολα, χωρίς να χρειαστεί να τρίψω τα μάτια μου. Η επιδερμίδα μου μετά ήταν φανερά ενυδατωμένη. Βέβαια, χρησιμοποίησα το υγρό σαπούνι προσώπου και προχώρησα κανονικά στη βραδινή μου ρουτίνα. 

Τέλος να σας υπενθυμίσω:

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου