Παρασκευή 9 Φεβρουαρίου 2018

Συχνές Ερωτήσεις


Εδώ θα συγκεντρώσω τις ερωτήσεις που μου κάνετε κατά καιρούς. Αν θέλετε να μάθετε κάτι άλλο, ρωτήστε ελεύθερα


 
Πόσο χρονών είσαι?
Δεν ξέρω πότε θα το διαβάσετε, οπότε, αντί να γράψω ηλικία σας γράφω την ημερομηνία και θα σας αφήσω να κάνετε εσείς τις πράξεις! 8 Ιανουαρίου 1983 γι΄αυτό σας παρακαλώ μη μου μιλάτε στον πληθυντικό!

Είσαι Chef?


Γιατί δεν ανοίγεις μαγαζί με αυτά που φτιάχνεις?
Διότι έχω δουλειά, είμαι προγραμματίστρια και μου αρέσει η δουλειά μου πάρα πολύ. Το να ανοίξω κάποιο χώρο, δεν μου έχει περάσει καν από το μυαλό, κυρίως γιατί δεν είμαι μαγείρισσα αλλά δημιουργός… βαριέμαι αφόρητα να κάνω τα ίδια και τα ίδια. Από το Blog δεν έχω καμία οικονομική απολαβή, το κάνω καθαρά για μένα και για εσάς

Πόσα κιλά είσαι?
Τη συγκεκριμένη περίοδο είναι μια πολύ πονεμένη ιστορία. Πάντα είχα ένα κανονικό προς αδύνατο και γυμνασμένο σώμα. Ακόμη και μετά την πρώτη μου εγκυμοσύνη (το 2012), είχα επανέλθει πλήρως και δεν είχα το παραμικρό σημάδι γέννας στο σώμα μου. Στη δεύτερη εγκυμοσύνη μου (2016), ενώ γέννησα πρόωρα και ουσιαστικά είχα πάρει ελάχιστα κιλά (σχεδόν 5), πάχυνα μετά γιατί ήθελα να θηλάσω. Έτσι λοιπόν από τα 58 που είναι τα κιλά μου έφτασα κάποια στιγμή τα 69. Προσπάθησα (χμ όχι με πολύ ζήλο) να τα χάσω, αλλά χωρίς επιτυχία. Προσέχω λίγο, χάνω 3-4 και τα ξαναπαίρνω. Τώρα είμαι 64 κιλά με ύψος 1,73


Πόσο αυστηρή είσαι με τη διατροφή των παιδιών σου?
Εγώ πιστεύω ότι δεν είμαι αυστηρή, οι άλλοι νομίζουν ότι τους απαγορεύω ή τους στερώ πράγματα.
Τη Σοφία την θήλασα 2 χρόνια και την Ελευθερία 1. Έκτοτε και οι 2 πίνουν κατσικίσιο γάλα και γιαούρτι. Κρέμες, ρυζάλευρα και επιδόρπια γιαουρτιού δεν τους έδωσα ποτέ. Μιράντα και πτι-μπερ δεν έχω αγοράσει ποτέ. Έχω πάντα μαζί μου φρούτα, δικά μου κουλουράκια, μπισκότα, ξηρούς καρπούς και σταφίδες. Έτοιμους χυμούς κονσέρβα πίνουν μόνο σε πάρτι.  Στο σπίτι δεν έχω τπτ έτοιμο. Δεν τους δίνω τοστ ή έτοιμα δημητριακά – τρώνε μόνο στο σχολείο ή σε πάρτι.  
Γλυκά στο σπίτι τρώνε τα δικά μου ή κουβερτούρα. Έξω και σε πάρτι τρώνε ό,τι και τα άλλα παιδιά. Το καλοκαίρι τρώνε παγωτά, κρέπες, βάφλες και απέξω. Ποπ κορν φτιάχνω πολύ συχνά στο σπίτι. Όταν πάμε θέατρο δεν παίρνουμε κάτι από ευγένεια και σεβασμό προς τους ηθοποιούς. Στο σινεμά παίρνουμε ποπ-κορν αν κ πλέον η Σοφία λέει από μόνη της ότι την ενοχλεί το τόσο αλάτι.
Πατάτες τηγανιτές κάνω στην Acti fry. Όταν τρώμε έξω ή delivery θα φάνε πατάτες αλλά όχι μόνο πατάτες
Πατατάκια είτε φτιάχνω εγώ είτε παίρνω τα έτοιμα που είναι ψημένα σε φούρνο, είτε ότι έχουν στα πάρτι. Αν μπορώ όμως θα ζητήσω από τον σερβιτόρο να μη μας φέρουν πατατάκια με το τοστ.

ΠΟΤΕ δεν έχουμε εκβιάσει για το φαγητό. Αν δεν κάνεις αυτό δε θα πάρεις παγωτό…
ΠΟΤΕ δεν έχουμε εκβιάσει για το φαγητό. Αν δε το φας όλο δε θα πας βόλτα…
ΠΟΤΕ δεν της έχω πει όχι ή υστερίες αυτό δεν είναι υγιεινό και τέτοια… χμ..μόνο για τους χυμούς κονσέρβα έχω πει. Ότι τα παιδάκια που ζούνε σε χώρες με λιγοστό ήλιο πίνουν τέτοιους χυμούς.  


Είσαι χορτοφάγος?
Όχι, έχω υπάρξει όμως στο παρελθόν. Για 1 χρόνο και κάτι ακολούθησα τη χορτοφαγική διατροφή και για 6-8 μήνες τη Vegan διατροφή. Όταν έμεινα έγκυος για δεύτερη φορά (2015) τους πρώτους 3-4 μήνες ακολούθησα τη Vegan διατροφή αλλά ήταν αδύνατον να συνεχίσω. Και οι 2 μου εγκυμοσύνες ήταν πολύ δύσκολες. Είχα ζαλάδες και εμετούς μέχρι τη μέρα που γέννησα. Ειδικά στη δεύτερη δεν μπορούσα να φάω φρούτα, όσπρια και λαχανικά. Έκτοτε έκανα προσπάθειες να ακολουθήσω πάλι τη vegan διατροφή αλλά δεν μπορούσα.  

Τι μαγειρεύεις για τους φίλους σου;
Πλέον με 2 παιδιά, σπάνια μαγειρεύω όταν έχουμε κόσμο στο σπίτι απλά παραγγέλνουμε… 
Έτσι και αλλιώς όμως δεν μου αρέσει να επιβάλλω τις δικές μου επιλογές. Ο καθένας κρίνει και επιλέγει σύμφωνα με την αντιληπτική του ικανότητα.  

Από που ψωνίζεις
- Φρούτα, αυγά λαχανικά και ποπ-κορν παίρνουμε κάθε Σάββατο από τη βιολογική λαϊκή στο πάρκο Τρίτση
- Ξηρούς καρπούς, πετιμέζι και όσπρια παίρνω από τους «Χωρίς μεσάζοντες» στο πάρκο Τρίτση
- Βιολογικό κοτόπουλο παίρνουμε από το σούπερ μάρκετ ή από τη βιολογική λαϊκή στο πάρκο Τρίτση
- Ψάρια παίρνουμε από την Ψέριμο. Κάνουμε τηλεφωνικά την παραγγελία και όταν πιάσουν οι ψαράδες αυτά που θέλουμε (μπακαλιάρους, σκορπίνες, συναγρίδα, τόνο, χταπόδι, γαρίδες, αχινούς) μας στέλνουν την παραγγελία με το καράβι  και έπειτα τα φέρνουν στο σπίτι.
- Κρέας παίρνουμε από ένα κρεοπωλείο στο Γαλάτσι που υποτίθεται τα φέρνουν από τη Νάξο (μόνο αυτοί ξέρουν αν είναι αλήθεια αυτό) αλλά και από μια γνωστή της μαμάς μου που έχουν δικά τους ζώα στη Λέρο
- Αλεύρι Ζέας παίρνω από τους «Χωρίς μεσάζοντες» στο πάρκο Τρίτση και από το Μάνο Σεργιάδη
- Όλα τα υπόλοιπα από καταστήματα με βιολογικά προϊόντα (συνήθως on-line)
- Μέλι από πολύ μικρούς παραγωγούς με περιορισμένη ποσότητα και συνήθως μέσω γνωστών

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου