Παρασκευή 9 Φεβρουαρίου 2018

Πράσινη σαλάτα με σπιτικές λιαστές ντομάτες και ξηρούς καρπούς


Το να συνοδεύουμε το φαγητό μας με σαλάτα είναι μια από τις πιο εποικοδομητικές συνήθειες που μπορεί να έχει κάποιος. Εγώ το ακολουθώ πιστά, και για να το κάνω ακόμη πιο εύκολο κάνω το εξής. Τα μεσημέρια στη δουλειά έχω μαζί μου, το χειμώνα, βραστά λαχανικά (χόρτα, μπρόκολο, κουνουπίδι) και το βράδυ στο σπίτι τρώω λάχανο, μαρούλι κλπ. Αυτό το κάνω γιατί όποτε έχω πάρει στη δουλειά μαρούλι με την προοπτική να το κόψω, έχω βαρεθεί και δεν το έχω κάνει ποτέ! Το καλοκαίρι είναι πολύ πιο εύκολα τα πράγματα. Έχω μαζί μου ντομάτες και αγγούρι και η σαλάτα μου είναι έτοιμη σε ελάχιστα δευτερόλεπτα.  

Η σαλάτα που θα σας παρουσιάσω σήμερα είναι ασύλληπτα γευστική. Αυτό οφείλεται κυρίως στις πρώτες ύλες. Οι σπιτικές λιαστές ντομάτες είναι απρόσμενα γευστικές και άκρως εθιστικές. Η συνάντηση τους με το κουκουνάρι είναι καρμική και συνθέτουν ένα εκρηκτικό γευστικό αποτέλεσμα. Η παρουσία του φρέσκου και κατά προτίμηση σκληρού ξινόμηλου, σε συνδυασμό με την υπόξινη γεύση της Κορινθιακής σταφίδας, είναι καταλυτική. Προσθέστε φρέσκα και καλής ποιότητας καρύδια, τα οποία ταιριάζουν πολύ με το μαυροκούκι και απολαύστε αυτή την απίθανα γευστική σαλάτα.


Υλικά:

- Μαρούλι

- Ρόκα

- Ελαιόλαδο

- Λιαστές ντομάτες (κατά προτίμηση σπιτικές – πατήστε εδώ για τη συνταγή )

- Κουκουνάρι

- Σταφίδες

- Μαυροκούκι

- Αλάτι

- Φρεσκοτριμμένο πιπέρι

- 1 ξινόμηλο κομμένο σε μικρά καρέ

- Καρύδια



Εκτέλεση:

1. Πλένουμε καλά τα μαρούλια και τη ρόκα



2. Τα κόβουμε είτε με το χέρι μας είτε με ένα κεραμικό μαχαίρι



3. Προσθέτουμε αλάτι, πιπέρι και όλα τα υπόλοιπα υλικά.



4. Ανακατεύουμε και σερβίρουμε

  
Σημείωση

- Οι φλοίδες παρμεζάνας ταιριάζουν πολύ. Όπως σας έχω ξαναπεί δεν τρώω γαλακτοκομικά επειδή μου προκαλούν ακμή 


Για να δείτε και άλλες σαλάτες πατήστε εδώ


Τέλος να σας υπενθυμίσω:
  • Για να διεκδικήσετε μια φόρμα σιλικόνης 6 θέσεων πατήστε εδώ   
  • Αν θέλετε να μην χάνετε τις νέες συνταγές, παρακαλώ κάντε like στην επίσημη σελίδα του blog στο Facebook
  • Αν σας άρεσε η συνταγή, κοινοποιήστε τη στους φίλους σας στο facebook
  • Το φτιάξατε και σας άρεσε? Περιμένω να μου στείλετε τις δικές σας φωτογραφίες καθώς και το πως σας φάνηκε!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου