Τρίτη 28 Μαρτίου 2017

Καθάρισα την πλάκα από το σίδερο μου με ξύδι και σόδα. Θέλετε να δείτε το αποτέλεσμα?


Δοκίμασα να καθαρίσω την πλάκα από το σίδερο μου με σόδα και ξύδι και ξέρετε τι έγινε? 


Χάλασα το σίδερο και πλέον δεν καθαρίζει με τίποτα, έχω πρόβλημα όταν σιδερώνω, γιατί όχι μόνο δεν γλιστράει, αλλά κολλάει, και μου χαλάει τα ρούχα. Έτσι, αναγκάζομαι να το έχω σχεδόν στην μισή ένταση, άρα να μη μου σιδερώνει καλά τα ρούχα. Συνεπώς, δεν έχω το τόσο άψογο αποτέλεσμα που είχα πριν, και η όλη διαδικασία μου παίρνει περισσότερη ώρα.   

Αλλά ας πάρουμε τα πράγματα από την αρχή γιατί η φωτογραφία που βλέπετε δεν είναι το πριν αλλά το μετά... 

Όλοι έχουμε πέσει πάνω σε άρθρα όπου μας προτείνουν οικολογικές λύσεις για τον καθαρισμό του σπιτιού μας. Δουλεύουν όμως όλα? Είναι ακίνδυνα? Έχουν αποτέλεσμα? Πρέπει να εμπιστευόμαστε την πηγή. Να είμαστε σε θέση να αξιολογήσουμε αυτά που μας προτείνουν και όχι να τα ακολουθούμε ανενδοίαστα

Συνοψίζοντας...

Μην καθαρίσετε την πλάκα από το σίδερο σας με σόδα και ξύδι ή με αλάτι, γιατί, ναι μεν θα καθαρίσει αλλά θα γδάρετε την πλάκα και μετά θα κολλάνε τα ρούχα και θα είναι πολύ πιο εύκολο να λερωθεί πάλι η πλάκα και να την "πατήσετε" όπως και εγώ 

Παρακαλώ πολύ ενημερώστε φίλους και γνωστούς ώστε να μην αντιμετωπίσουν και αυτοί το ίδιο πρόβλημα...

Τέλος να σας υπενθυμίσω:

5 σχόλια:

  1. Ευχαριστούμε πολύ για την ενημέρωση!!!
    Συμπτωματικά χθές διάβαζα αυτό το άρθρο για τον "μύθο" του ξυδιού στα καθαριστικά. Ναι καθαρίζει αλλά όχι τα πάντα! (δυστυχώς είναι στα αγγλικά και δεν έχω τον χρόνο να το μεταφράσω...)
    http://www.keeperofthehome.org/vinegar-myth-vinegar-great...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κοίτα σύμπτωση, ετοιμάζω άρθρο για τις πραγματικές χρήσεις του ξυδιού και όχι αυτά που διαβαζουμε στα site που απλά είναι αναπαραγωγή του άρθρου χωρίς να τα έχουν δοκιμάσει. Θα διαβάσω και αυτό το άρθρο να δω αν μου έχει ξεφύγει κάτι

      Διαγραφή
  2. Πείτε μας σας παρακαλω ομως εναν τροπο για να το καθαρίσουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οοοο, πόσο δίκιο έχετε. Προσπαθώ να το καθαρίσω με οικολογικό τρόπο, αλλά ακόμη και εγώ, η Miss healthy living, ειμαι έτοιμη να υποκύψω στα χημικά καθαριστικά :(

      Διαγραφή
  3. Αααα, το έχω κάνει κι εγώ αυτό! Λοιπόν, το ξύδι είναι μαγικό! Το χρησιμοποιώ και για το καθάρισμα στο μπάνιο και την κουζίνα! Κάνει θαύματα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή