Τρίτη 11 Ιουλίου 2017

Σοκολατένιες μπάρες με ποπ-κορν χωρίς ζάχαρη



Το ποπ-κορν μου αρέσει πολύ, πάντα μου άρεσε. Για να καταλάβετε πόσο, αρκεί να σας πω, ότι όταν είχα πρωτοανοίξει τα Village Cinemas, είχα πάει με την τρελοφιλενάδα μου, από το σπίτι μου στον Πειραιά (Φρεαττύδα), στη Νίκαια, πήραμε ποπ-κορν και γυρίσαμε πίσω.  Το ποπ-κορν του σινεμά βέβαια είναι μια πρώτης τάξεως σαβούρα. Γεμάτο τρανς λιπαρά (φοινικέλαιο στην καλύτερη περίπτωση), μεταλλαγμένο καλαμπόκι και τόνοι αλατιού. 

Αν προμηθευτείτε όμως Ελληνικό καλαμπόκι, το φτιάξετε σπίτι σας με ελαιόλαδο ή λάδι καρύδας ή με συσκευή ποπ- κορν που δε χρειάζεται καν λιπαρή ουσία, τότε έχετε ένα από τα πιο νόστιμα και υγιεινά σνακ, το οποίο έχει πολλές φυτικές ίνες και ελάχιστες θερμίδες. 

Σήμερα σκέφτηκα να φτιάξω μια μπάρα, ιδανική επιλογή για μικρά και μεγάλα παιδιά! Το αποτέλεσμα είναι σιγουράκι. Φτιάξτε το με τα παιδιά σας, θα το διασκεδάσουν πολύ. Γίνονται πολύ εύκολα, με υλικά που έχουμε όλοι στο σπίτι μας. 


Υλικά για 10 μπάρες:
- 1 κ.σ ελαιόλαδο ή λάδι καρύδας 
- 60 γρ καλαμποκι ωμό (χρησιμοποίησα Ελληνικό και βιολογικό)
- 400 γρ κουβερτούρα 
- 50 έτοιμο καλαμπόκι
- 100 γρ καρύδα 
- μια τσιμπιά κανέλα (χρησιμοποίησα Κεϋλάνης)

Εκτέλεση:
1. Πρώτα φτιάχνουμε το ποπ-κορν. Βάζουμε μια κουταλιά της σούπας ελαιόλαδο ή ακόμη καλύτερα λάδι καρύδας σε μια κατσαρόλα, προσθέτουμε το ωμό, αποξηραμένο καλαμπόκι, σκεπάζουμε την κατσαρόλα και περιμένουμε να σκάσουν τα ποπ-κορν. Το μάτι θα πρέπει αν είναι στη μέγιστη θερμοκρασία. Αν έχετε μηχανή ποπ-κορν δε θα χρειαστεί να προσθέσετε λιπαρή ουσία. 

2. Από τα ποπ κορν θα χρειαστούμε μόνο 50 γρ. Τα βάζουμε στο μπλέντερ και τα τρίβουμε ή με τον παραδοσιακό τρόπο, με το γουδί. Εγώ έδωσα κάποια στη Σοφία να τα σπάσει με το γουδί και τα υπόλοιπα στο μπλέντερ



4. Λιώνουμε τη σοκολάτα σε μπεν - μαρί


3. Σ'ένα μεγάλο μπολ τοποθετούμε την καρύδα, και προσθέτουμε το τριμμένο ποπ-κορν


4. Προσθέτουμε την λιωμένη κουβερτούρα και ανακατεύουμε καλά


5. Στρώνουμε λαδόκολλα σε μια μακρόστενη φόρμα και αδειάζουμε το μείγμα μας. Στρώνουμε καλά και αφήνουμε στο ψυγείο για 2-3 ώρες πριν το κόψουμε


Tips:
- Είναι καλύτερο να χρησιμοποιήσετε λάδι καρύδας για να φτιάξετε το ποπ-κορν ώστε να μην έχει καθόλου "λαδίλα". Αν δεν έχετε, παρακαλώ μην χρησιμοποιήσετε παραπάνω ελαιόλαδο από αυτό που σας προτείνω. Αν πάλι έχετε μηχανή ποπ-κορν, είστε πολύ τυχεροί και πείτε μου αν είστε ευχαριστημένοι γιατί σκέφτομαι να πάρω και εγώ!

- Την καρύδα μην την παραλείψετε. Είναι η ελάχιστη ποσότητα, τόσο ώστε να μην την καταλαβαίνεις.

- Με τις αναλογίες που σας έχω δώσει το αποτέλεσμα είναι μπάρα, που σημαίνει ότι στους 40 βαθμούς που έχουμε αυτές τις μέρες, θα λιώσει αν μείνει έξω.  Το έχω δοκιμάσει και πιο πολύ σαν σοκολάτα. Αν θέλετε να έχετε το αποτέλεσμα μιας crunch σοκολάτας θα πρέπει να βάλετε τουλάχιστον άλλα 150-200 γρ κουβερτούρας. Πιστέψτε με είναι εξαιρετικές και οι 2 εκδοχές! 


Τέλος να σας υπενθυμίσω: 
  • Αν θέλετε να μην χάνετε τις νέες συνταγές, παρακαλώ κάντε like στην επίσημη σελίδα του blog στο Facebook
  • Αν σας άρεσε η συνταγή, κοινοποιήστε τη στους φίλους σας στο facebook
  • Το φτιάξατε και σας άρεσε? Περιμένω να μου στείλετε τις δικές σας φωτογραφίες καθώς και το πως σας φάνηκε!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου