Τρίτη 22 Μαρτίου 2016

Χούμους από λευκά φασόλια


Τα χούμους μου αρέσουν πολύ. Πως να μην μου αρέσουν άλλωστε? Έχουν βελούδινη γεύση, είναι θρεπτικά και προσθέτοντας κάθε φορά κάποιο μπαχαρικό ή λαχανικό έχεις ένα καινούργιο και νόστιμο πιάτο. Αυτή τη φορά σκέφτηκα να δοκιμάσω να το φτιάξω με λευκά φασόλια αντί για ρεβίθια και το αποτέλεσμα με δικαίωσε. Για να με διευκολύνω έχω πάντα έχω βρασμένα όσπρια στην κατάψυξη ώστε να μπορώ να τα χρησιμοποιήσω σε οποιαδήποτε συνταγή!

 Υλικά:
- 300 γρ ξερά λευκά φασόλια
- 2 γεμάτες κουταλιές της σούπας ταχίνι
- ελαιόλαδο
- αλάτι, πιπέρι, κύμινο
- χυμό λεμονιού

Εκτέλεση:
1. Μουλιάζουμε τα φασόλια σε αλατισμένο νερό για 12 ώρες (τουλάχιστον) 

2. Βράζουμε, ξαφρίζουμε και αλλάζουμε το νερό 2-3 φορές

3. Βράζουμε τα φασόλια σε αλατισμένο νερό για 40 λεπτά περίπου ή μέχρι να μαλακώσουν 

4. Ξεπλένουμε τα φασόλια, τα τοποθετούμε στο μπλέντερ με το ταχίνι και το ελαιόλαδο και πολτοποιούμε μέχρι να έχουμε μια βελούδινη κρέμα. Αν το μπλέντερ μας δεν είναι δυνατό, το κάνουμε σε 2 ή 3 δόσεις

5. Σερβίρουμε με φρεσκοτριμένο πιπέρι, κύμινο και μπόλικο χυμό λεμονιού 


Διατηρούμε στο ψυγείο σε γυάλινο μπολ στο ψυγείο

Tips:
Γεμίστε αραβικές πίτες ή τορτίγιας με χούμους και λαχανικά και θα έχετε στο λεπτό ένα θρεπτικό, υγιεινό και χορταστικό σνακ
 

Πατήστε εδώ για να δείτε όλες τις συνταγές με χούμους που σας έχω παρουσιάσει 

Για να δείτε και άλλα ντιπ πατήστε εδώ

Τέλος να σας υπενθυμίσω:
  • Αν θέλετε να μην χάνετε τις νέες συνταγές, παρακαλώ κάντε like στην επίσημη σελίδα του blog στο Facebook
  • Αν σας άρεσε η συνταγή, κοινοποιήστε τη στους φίλους σας στο facebook
  • Το φτιάξατε και σας άρεσε? Περιμένω να μου στείλετε τις δικές σαςφωτογραφίες καθώς και το πως σας φάνηκε!

21 σχόλια:

  1. Πωωωω φανταστική συνταγή ! Δε θα σκεφτόμουν να χρησιμοποιήσω φασόλια. Οι διασημότερες συνταγές για χούμους είναι με ρεβίθια που δυστυχώς είναι από τα λίγα φαγητά που δε μπορώ να φάω. Θα τη δοκιμάσω σίγουρα μιας και σήμερα πήρα φασόλια... :) Ευχαριστώ για την έμπνευση

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου έδωσα μία εναλλακτική.εμένα μου αρέσουν πολύ τα ρεβύθια τολμώ όμως να πω ότι το χούμους από λευκά φασόλια μου αρέσει πολύ περισσότερο. Τις επόμενες μέρες θα βάλω συνταγές που χρειάζονται ως έξτρα υλικό το χούμους από λευκά φασόλια. Καλως ήρθες κ ελπίζω να βρεις κ άλλες συνταγες που να σου αρέσουν

      Διαγραφή
  2. Πολύ ενδιαφέρουσα συνταγή - θα τη δοκιμάσω σίγουρα !!!!
    Ευχαριστούμε !!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαίρομαι που σου αρέσει. ελπίζω να τη δοκιμάσεις και να τη καθιερώσεις

      Διαγραφή
  3. Ευχαριστώ πολύ...χαίρομαι που σου αρέσει. Ελπίζω να τη δοκιμάσεις κιόλας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Και μένα μου αρέσει η πρότασή σου Ευαγγελία!!!
    Ευχαριστούμε πολύ !! Τα φιλιά μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Φαίνεται πεντανόστιμο! Θα το φτιάξω asap :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστω πολυ. Του πηγαίνει κ το σκόρδο πολυ...αν το φτιάξεις θα περιμένω σχόλιο

      Διαγραφή
  6. Πω πω, φαίνεται θαυμάσια ιδέα, σκέφτομαι να την φτιάξω αύριο κι'όλας, απόψε πρέπει να μουσκέψω τα φασόλια. Εγώ πάντα μέ ρεβύθια την έφτιαχνα. Εβαζα πάντοτε και λίγο σκόρδο σκόνη, όχι φρέσκο διότι μυρίζει πολύ !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το σκόρδο του πηγαίνει πολύ. Αν μου επιτρέπεις, καλό είναι να μηνχρησιμοποιεις σκόρδο σε σκόνη γιατί είναι εισαγωγή από Κίνα. Δοκίμασε αν θες το λάδι σκόρδου το οποίο δίνω τέλεια γεύση χωρις άσχημη μωρωδιά http://healthy-and-delicious-recipes.blogspot.gr/2014/03/blog-post.html

      Διαγραφή
    2. ή να χρησιμοποιείται βιολογικό σκόρδο σε σκόνη

      Διαγραφή
    3. Πουλανε βιολογικό σκορδο σε σκόνη; Δεν εχω δει ποτε. Μεχρι κ τα ξερά σκόρδα στο σούπερ μάρκετ από Κίνα ειναι. Πες μου που βρίσκεις βιολογικό σε παρακαλώ

      Διαγραφή
    4. Τα ξερά σκόρδα είναι από Κίνα όταν δεν είναι η εποχή τους. Για αυτό είναι καλό να παίρνουμε σκόρδα όταν είναι η εποχή τους.

      Επίσης, στα σουπερ μάρκετ δεν έχω βρει, ακόμα, βιολογικά σκόρδα.

      Βιολογικό σκόρδο σε σκόνη έχω δει μόνο σε βιολογικό καταστήματα.
      Ωστόσο, εγώ προτιμώ το ατόφιο γιατί πιστεύω ότι όσο λιγότερη επεξεργασία τόσο περισσότερα θρεπτικά συστατικά παραμένουν στις τροφές

      Διαγραφή
    5. Ευχαριστω πολυ για την απάντηση σου. Θα συμφωνήσω μαζί σου. Όσο λιγότερη η επεξεργασία, τόσο το καλύτερο

      Διαγραφή
  7. Πολύ όμορφη συνταγή.

    Συχνά προσθέτω και χυμό πορτοκαλιού.

    Επίσης, ποτέ δεν ξαφρίζω γιατί πετιέται μέρος των βιταμινών

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πορτοκάλι;; Δεν το ειχα σκεφτεί ποτε. Θα το δοκιμάσω. Δεν ξαφρίζεις;;;;; Από "παρενέργειες" τι γίνεται;;;

      Διαγραφή
    2. Δεν έχω καμία.

      Βέβαια, αυτό ίσως να γίνεται επειδή πλέον το έχει συνηθίσει ο οργανισμός μου.

      Στις αρχές ίσως και να είχα !
      Δεν θυμάμαι

      Διαγραφή
    3. Η αληθεια ειναι οτι εγω που τρώω σχεδον καθε μέρα όσπρια, όντως δεν έχω παρενέργειες. Θα το δοκιμάσω γιατί όντως χάνονται θρεπτικά συστατικά.

      Διαγραφή
    4. Δοκίμασε και τα φύτρα.

      Προσωπικά, τα 4 από τα 14 γεύματα της εβδομάδας, τα κάνω φύτρα και τα καναλώνω ωμά (μόνο με βιολογικά προφανώς) για τα μέγιστα δυνατά αποτελέσματα

      Διαγραφή