Δευτέρα 18 Σεπτεμβρίου 2017

Γκρανόλα με κακάο και καρύδα


Μου ζητήσατε συνταγή για σοκολατένια γκρανόλα και όπως έχετε καταλάβει, εγώ χατήρι δεν χαλάω! Και αυτή η γκρανόλα έχει ως βάση της την θρεπτικότατη βρώμη και το κακάο. Μπορείτε να την καταναλώσετε άφοβα και χωρίς τύψεις με το γάλα ή το γιαούρτι σας μιας και όλα τα συστατικά είναι θρεπτικά, υγιεινά και με ευεργετική επίδραση στον οργανισμό. Το μόνο που έχω να παρατηρήσω, είναι ότι λόγω του κακάο, θα πρέπει να προσέξετε πόση γλυκαντική ύλη θα προσθέσετε, ώστε να είναι γλυκιά ή όσο γλυκιά την προτιμάτε. Τέλος, όπως σε όλα τα προϊόντα που περιέχουν σοκολάτα ή κακάο, ειδικά στα παιδιά, καλό είναι να την προσφέρετε το πρωί και όχι το βράδυ.   

Υλικά:
- 500 γρ βρώμη
- 80 γρ κακάο
- 1 κ.γ αλάτι
- 1 γεμάτο κ.γ κανέλα (χρησιμοποίησα Κεϋλάνης)
- 100 γρ ελαιόλαδο
- 150 γρ πετιμέζι ή μέλι (τουλάχιστον)

Προαιρετικά
- 100 γρ καρύδα
- 100 γρ σταγόνες σοκολάτας
- 100 γρ χοντροσπασμένα φουντούκια ή άλλο ξηρό καρπό

Εκτέλεση:
1. Προθερμαίνουμε το φούρνο στους 170 σε αέρα και στρώνουμε λαδόκολλα στη λαμαρίνα του φούρνου 

2. Σε ένα μεγάλο μπολ τοποθετούμε τις νιφάδες βρώμης, το κακάο, την κανέλα και το αλάτι

3. Ανακατεύουμε πολύ καλά. Προσέχουμε να διαλύσουμε τυχόν μπαλάκια από κακάο 




4. Προσθέτουμε το ελαιόλαδο και το πετιμέζι. Ανακατεύουμε πολύ καλά. Δοκιμάζουμε (δεν έχει ωραία υφή αλλά πρέπει να ξέρετε ότι είναι τόσο γλυκό όσο το θέλετε) και προσθέτετε πετιμέζι ή μέλι σύμφωνα με το γούστο σας

4. Ψήνουμε στους 170 σε αέρα για 20 λεπτά

5. Αφήνουμε να κρυώσει και σε αυτό το σημείο προσθέτουμε την καρύδα, τη σοκολάτα και τα φουντούκια. Έπειτα αποθηκεύουμε σε γυάλινο μπολ.


Αν θέλετε να δείτε και άλλες συνταγές με γκρανόλα πατήστε εδώ


  • Η Κατερίνα έφτιαξε την γκρανόλα και είπε "Έφτιαξα την γκρανόλα και μου άρεσε πολυ! Μπραβο σου! Θα κανω κι άλλες συνταγές σου"

  • Η Γωγώ έφτιαξε την γκρανόλα για το γιο της ο οποίος είπε "Πολύ νόστιμα μαμά. Θα στα ζητήσουν από το σούπερ μάρκετ"
  • Η Τατιάνα έφτιαξε την γκρανόλα και είπε "Γεια σου! Χαίρομαι πολύ που βρήκα το μπλογκ σου με τόσες πραγματικά υγιεινές συνταγές και εύκολες. Σήμερα έφτιαξα τη γκρανόλα με κακάο και καρύδα και ήταν υπέροχη. Θα την καθιερώσουμε! Συνέχισε την εξαιρετική δουλειά! Σου στέλνω και φωτογραφίες."

  • Η Κατερίνα έφτιαξε τη γκρανόλα και είπε "Έχω ενθουσιαστεί!! Σήμερα το πρωϊνό μας ηταν η γκρανόλα με κακάο και ήταν απίθανη!! Τα παιδιά δεν θέλω να τρώνε ζάχαρη κ συντηρητικά, εγώ κάνω μια διατροφο-δίαιτα κ έχουμε βολευτεί όλοι!!!"
  • Η Βερόνικα έφτιαξε τη γκρανόλα και είπε "Έφτιαξα την γκρανόλα με κακάο!🚴 Έβαλα σοκολάτα και φουντούκια! Μου φαίνεται πολύ νόστιμη. Αύριο με το πρωϊνό θα καταλάβω καλύτερα!"

  • Η Κατερίνα έφτιαξε τη γκρανόλα και είπε "Η γκρανόλα με γεύση σοκολάτα και καρύδα. Είναι τέλεια μπράβο σου . Απλά έβαλα τη μισή δόση κακάο για να είναι πιο κοντά στα γούστα μας!"
  • Η Γιώτα έφτιαξε την γκρανόλα και είπε "Εβαλα κράνμπερις, κορινθιακή σταφίδα, καρύδια κ ηλιόσπορο! Σούπερ πρωϊνό για δύναμη!!! Φιλιαάααα"

Τέλος να σας υπενθυμίσω:
  • Αν θέλετε να μην χάνετε τις νέες συνταγές, παρακαλώ κάντε like στην επίσημη σελίδα του blog στο Facebook
  • Αν σας άρεσε η συνταγή, κοινοποιήστε τη στους φίλους σας στο facebook
  • Το φτιάξατε και σας άρεσε? Περιμένω να μου στείλετε τις δικές σας φωτογραφίες καθώς και το πως σας φάνηκε!

11 σχόλια:

  1. Μου αρέσουν πολύ αυτά τα δημητριακά πρωινού και όχι μόνο, που φτιάχνονται με υλικά της επιλογής μας!
    Πολύ ωραία η σοκολατένια σου γκρανόλα με ελαιόλαδο που αγαπώ πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. θα συμφωνήσω! τι καλύτερο από το να ξεκινάς τη μέρα σου με νόστιμο και υγιεινό πρωινό!

      Διαγραφή
  2. Πολύ ωραίες συνταγές - ήδη έχω κάνει αρκετές και είναι τόσο υγιεινές & νόστιμες...:)
    Θα μπορούσες ίσως να προσθέτεις διατροφικά στοιχεία στο τέλος κάθε συνταγής? Για παράδειγμα σε αυτή τη granola?
    Ευχαριστώ πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ευχαριστώ πολύ Μαρία, χαίρομαι που έχεις δοκιμάσει συνταγές μου και σου άρεσαν. Το έχω στα υπόψιν να αναλύω διατροφικά την κάθε συνταγή. Ευχαριστώ πολύ που το επισήμανες!

      Διαγραφή
  3. Eίναι τοσο εύκολο τελικα να φτιάξεις granola...και τα υλικά του γούστου μου.
    Το καλύτερο πρωινό ;)

    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πραγματικά είναι. Αυτή δεν είναι η δική μου αγαπημένη διότι δεν τρώω γαλακτοκομικά και την γκρανόλα την τρωω με φρούτα, οπότε οι άλλες που σας έχω δείξει ταιριάζουν περισσότερο. Αυτή όμως είναι η αγαπημένη όσων τρώνε γιαούρτι και γάλα!!

      Διαγραφή
    2. καλημερα και συγχαρητηρια!Επειδη δεν τρωω γαλακτοκομικα με ποιο αλλο τροπο μπορω να τρωω την γκρανολα?

      Διαγραφή
    3. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

      Διαγραφή
    4. Μπορεις να την φας σκέτη ή με φρούτα. Αξίζει παντως να φτιάξεις εστω κ μια φορα. Θα ξε τρελαθεις

      Διαγραφή
  4. Άλλη συνταγή σου γκρανολας κοιτούσα, αλλά τελικά με κέρδισε το κακάο, όπως και το γιο μου! Είναι πανευκολη και πεντανόστιμη και μου έφυγε ενα βαρος με τα δημητριακά που όλο και συχνότερα μου ζητάει ο μικρός. Την έκανα στις αντιστάσεις και καλού κακού την ανακάτεψα κιόλας, για να ψηθεί ομοιόμορφα και πάλι 20 λεπτά μου χρειάστηκαν. Σε ευχαριστούμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ωωωωω τέλεια!Πολύ χάρηκα. Δοκίμασε και τις άλλες αν θες, θα σας αρέσουν πολύ πιστέυω!!!!

      Διαγραφή