Σάββατο, 11 Φεβρουαρίου 2017

Καριόκες χωρίς ζάχαρη με 5 υλικά

Οι καριόκες είναι από τα αγαπημένα μου γλυκά. Να σας θυμίσω ότι εδώ σας είχα δείξει τούρτα καριόκα. Αν σας αρέσουν και εσάς τότε θα σας πρότεινα να δοκιμάσετε τη δική μου εκδοχή με υγιεινά υλικά που προσφέρουν μόνο θρεπτικά συστατικά στον οργανισμό μας και μας δίνουν ενέργεια. Είναι ιδανικό γλυκό για τα παιδάκια μας και χάρη στα συστατικά τους, είναι παραπάνω από πιθανό να τους αρέσουν. Φτιάχνονται πολυ, πολύ εύκολα, με ελάχιστα υλικά και πολύ γρήγορα




Αυτή η συνταγή δημιουργήθηκε με αφορμή τον διαγωνισμό που διοργανώνει το ΒήμαGourmetΤο Blog μου διαγωνίζεται στην κατηγορία Special Diet. Αν θέλετε να στηρίξετε τη συμμετοχή μου, μπορείτε να πατήσετε εδώ, τσεκάρετε το "Νόστιμες και Υγιεινές Συνταγές", εισάγετε το email σας και πατήσετε done

Σας ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων.

Υλικά για 12-15 κομμάτια:
- 200 γρ καρύδια καλής ποιότητας και φρέσκα
- 200 γρ χουρμάδες χωρίς κουκούτσι
- 50 γρ αλεύρι βρώμης (νιφάδες βρώμης περασμένες στο μπλέντερ)
- 50 γρ  λάδι καρύδας
- 8 γρ κανέλα (χρησιμοποίησα Κεϋλάνης)
- 300 γρ κουβερτούρα

Εκτέλεση:
1. Τοποθετούμε τα καρύδια στο μπλέντερ, τα θρυμματίζουμε και τα βάζουμε σε ένα μεγάλο μπολ 

2. Τοποθετούμε τους χουρμάδες στο μπλέντερ και τους χτυπάμε μέχρι να λιώσουν και να γίνουν μια πάστα. Έπειτα τους προσθέτουμε στα καρύδια

3. Ζεσταίνουμε το λάδι καρύδας και το προσθέτουμε στο μείγμα καρύδια- χουρμάδες

4. Προσθέτουμε την κανέλα και το αλεύρι βρώμης. Ανακατεύουμε με ένα πιρούνι. Δοκιμάζουμε και προσθέτουμε και άλλη κανέλα εάν το επιθυμούμε. Σκεπάζουμε με μεμβράνη και αφήνουμε στο ψυγείο για 2-3 ώρες μέχρι να σφίξει 

5. Στρώνουμε αντικολλητικό χαρτί ψησίματος στη λαμαρίνα του φούρνου. 

6. Φοράμε γάντια μιας χρήσης, πλάθουμε σε μέτριο μέγεθος, σαν αυτές που αγοράζουμε και τοποθετούμε στο αντικολλητικό χαρτί ψησίματος


7. Λιώνουμε την κουβερτούρα σε μπεν-μαρί και με τη βοήθεια δύο πιρουνιών, βουτάμε στην κουβερτούρα και αφήνουμε στο αντικολλητικό χαρτί ψησίματος


8. Αφού έχουν κρυώσει, κόβουμε σε τετράγωνα το αντικολλητικό χαρτί ψησίματος και αλουμινόχαρτο 2 σε 1 και κλείνουμε μέσα τις καριόκες μας. Διατηρούμε στο ψυγείο.





Tips:
- Φτιάχνουμε περισσότερο αλεύρι βρώμης και το διατηρούμε σε γυάλινο βάζο ώστε να είναι έτοιμο και να το χρησιμοποιούμε και σε άλλες συνταγές 

Τέλος να σας υπενθυμίσω:

20 σχόλια:

  1. Πολύ ωραίες οι καριόκες σου, θα τις δοκιμάσω σίγουρα!!
    Καλό σου βράδυ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Χωρίς ζάχαρη?? Θα τις φτιάξω!

    Θα επανέλθω με εντυπώσεις!
    PanDora
    www.pandoraskitchen.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, ναι θα περιμενω εντυπωσεις. Καλη επιτυχία

      Διαγραφή
  3. Μου αρέσουν πολύ οι καριόκες και σίγουρα θα λατρέψω τις δικές σου κοριτσάκι<3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι πολύ κ εμένα είναι από τα αγαπημένα μου γλυκά

      Διαγραφή
  4. Πω πω πρέπει να τις δοκιμάσω σύντομα. Πως την έχασα αυτή την ανάρτηση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άρη πραγματικά είναι από τις καλύτερες συνταγές μου, θα ήθελα πολύ να μου πεις τη γνώμη σου αν τελικά τις δοκιμάσεις. Έχω σκοπό να τις δοκιμάσω και με ελαιόλαδο αντί για λάδι καρύδας

      Διαγραφή
  5. υπεροχη η συνταγουλα !!!! με τι μπορουμε να αντικαταστήσουμε το λαδι καρυδας σε περιπτωση που δεν εχουμε διαθεσιμο ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολυ. Δεν εχω δοκιμάσει τη συνταγη με άλλο λάδι. Θα μπορούσες ομως να δοκιμάσεις με ελαιόλαδο. Θα το δοκιμάσω κ εγω βεβαια ωστε να μπορω να εκφέρω γνώμη

      Διαγραφή
  6. τα έφτιαξα , ειναι υπέροχα, ειλικρινά μπράβο σου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπράβο σε σένα που τα έφτιαξες!Ευχαριστώ πολύ που εμ ενημέρωσες. Αν θες δοκίμασες κ αλλες συνταγές μου. Θα χαρώ πολύ να ξαναλάβω μήνυμα σου και φωτογραφία, αν θες

      Διαγραφή
  7. το αλευρι βρωμης θα μπορουσε να αντικατασταθει με κατι αλλο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπορειτε να βάλετε τριμμένη φρυγανιά ή παξιμάδι

      Διαγραφή
  8. γεια σας.πρεπει να ψηθουνε πριν βαλουμε κουβερτουρα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όχι δεν χρειάζεται....ακολουθήστε ακριβώς οδηγίες!!! Καλη επιτυχία. Αν τις φτιάξετε θα χαρώ πολυ να μου ξανά στείλετε μηνυμα με εντυπώσεις

      Διαγραφή